آتنا جونآتنا جون، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دختر ناز مامان بابا

بدون عنوان

1394/5/24 20:47
نویسنده : آتنا
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم خوبید وای بچه نمیدونید که سرما خوردم گلودرد دارم بینیمم گرفته  البته ببخشید اول کار اومدم  از سرما خوردگی و مریضی گفتمخطا  و اینکه کمک داریم به ماه مدرسه هاهم نزدیک میشیم وباید از کامپیوترو  موبایل و تبلت و اینجار چیزا خوداری کنیم بله دیگه اینم از بوی بد مدرسه گریه خوب من خاطرات زیادی از تابستون دارم اما باید خاطرات رو بزارم برای بعد تابستون چون فعلا یکم دیگه از تابستون مونده خوب اینم از این یکی منتظر                   نظرهای قشنگتون هستم محبتمحبت
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رها
1 شهریور 94 14:31
سلام اتنا جوووونم واقعا ای ولااااا داری دختر من که لذت بردم از وبلاگ قشنگت امیدوارم تو درسهاتم همینطورموفققققق بشی گلللللم دوستتتتت داررررررم